Kolorowy pasek
Godło, Herb, Logo
Logo Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej
Powiatowy Urząd Pracy w Brodnicy

Kolorowy pasek

Przyjmowanie i załatwianie spraw

Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw.

 

Korespondencję przyjmuje sekretariat Urzędu oznaczając ją pieczątką wpływu zawierającą datę otrzymania i rejestrując ją ilościowo w rejestrze kancelaryjnym.

Pisma mylnie skierowane natychmiast przesyła się pod właściwy adres zawiadamiając o tym nadawcę.

Koperty z nienaruszonym stemplem pocztowym dołącza się do następujących pism:

1) których doręczenie wywołuje skutki prawne oznaczone terminem,

2) poufnych, wartościowych, poleconych i za dowodem doręczenia,

3) w których brak jest nadawcy lub daty pisma,

4) mylnie skierowanych,

5) których zawartość jest niezgodna z zapisami na kopercie ,

6) stanowiących skargę, wniosek, list od obywatela, pismo anonimowe,

7) przy których przesłano pieniądze lub przedmioty wartościowe.

Sekretariat wydaje potwierdzenie otrzymania pisma na żądanie składającego pismo.

Zaewidencjonowana w księdze kancelaryjnej korespondencja jest przekazywana Dyrektorowi Urzędu celem dekretacji i nadania korespondencji dalszego biegu.

Zarejestrowanie sprawy (pisma) polega na wpisaniu jej do spisu spraw w odpowiedniej teczce aktowej.

Załatwianie spraw może być ustne lub pisemne . Fakt ustnego załatwienia sprawy jest odnotowywany w formie notatki informującej o sposobie i dacie załatwienia sprawy.

Terminy załatwiania spraw wynikają z obowiązujących przepisów, w tym np. Kodeksu Postępowania Administracyjnego, lub ustaleń jednostek nadrzędnych albo poleceń zwierzchników. Pilnowanie realizacji terminów załatwiania spraw należy do obowiązków referentów spraw i sekretariatu. Korespondencja wysyłana jest listami zwykłymi, poleconymi, ekspresowymi za zwrotnym potwierdzeniem odbioru. Telegramy (faksy) i korespondencję pilną wysyła się natychmiast po jej otrzymaniu.

 

 

Informacja dotycząca poczty elektronicznej

 

Informuje się, że nie udzielamy odpowiedzi na korespondencję przesyłaną w formie elektronicznej, która nie spełnia wymogów określonych w ustawie z dnia 13.06.1960r. Kodeks postępowania administracyjnego, zgodnie z którym:

„Podanie powinno zawierać co najmniej wskazanie osoby, od której pochodzi, jej adres i żądanie oraz czynić zadość innym wymaganiom ustalonym w przepisach szczególnych”.

Oznacza to, że treść kierowanej korespondencji powinna zawierać co najmniej: imię i nazwisko oraz adres osoby, od której pochodzi, przedmiot sprawy, której dotyczy (żądanie).  

 

 

Udostępnianie posiadanych danych za zbioru danych

Powiatowego Urzędu Pracy w Brodnicy

 

odbywa się na wniosek osób zainteresowanych lub instytucji z uwzględnieniem zapisów zawartych w ustawie z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926).

 




autor ostatniej modyfikacji: Rafał Filipski
data ostatniej modyfikacji: 19 listopada 2007


Metadane

Data utworzenia:(brak danych)
Wprowadził do systemu:Marcin Motyliński
Data wprowadzenia:2007-11-19 00:00:00
Opublikował:Marcin Motyliński
Data publikacji:2007-11-19 00:00:00
Ostatnia zmiana:2017-03-28 10:49:48
Ilość wyświetleń:6708
Powiatowy Urząd Pracy w Brodnicy
Brodnica, 87-300 Brodnica

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij